ایران گردی - تبریز

چند وقتی بود که دوست داشتیم بریم تبریز ولی همسری می گفت: سرده باید دیرتر بریم. منم تو سایت هواشناسی می دیدم فقط 2 درجه از تهران خنکتره و باورم نمی شد که واقعا سرد باشه دیگه چند روز پیش رفتیم تبریز و 4 روز اونجا بودیم. واقعا سرد بود مخصوصا شبها. البته روزش گرم بود و در حد همون 2 درجه بود ولی شبها واقعا سرد بود و هر شب سویی شرت می پوشوندم به حسین. خوشبختانه سفر خیلی خوبی بود و خوش گذشت و از همه مهمتر اینکه حسین سرما نخورد ولی دیشب  به نظرم سرما خورده و باید ببریمش دکتر. روز اول که خستگی راه بود و فقط رفتیم لاله پارک که هایپرشون بود. اونجا یه خورده خرید کردیم و حسین رو سوار 2 تا اسباب بازی کردیم که اصلا لذت نبرد. انگار روی صندلی معمولی نشسته. روز بعد هم رفتیم بازار و بعد از ظهرشم رفتیم کندوان که اونجا هم خوب بود و خوش گذشت. لواشکهاشو بگو که از همه بهتر بود.... بهداشتی بهداشتی هم بود چون آشنا بود و مطمئن بود.

روز بعد هم رفتیم جلفا که بارون و سرمایی بود که نگو... ولی اون روزم خوب بود و با همه ی بی نظمی ای که توی برنامه مون به خاطر بارون به وجود آمد خوش گذشت.

ارومیه نرفتیم چون گفتند خشک شده و روز آخرم رفتیم بازار و ایل گلی. از بازارم همسری 3 جفت کفش خرید و من یه چادر تو خونه و کفش. کفشهای زنونه اش افتضاح بود. هم جنسشون و هم مدلها. اون یک جفتی هم که خریدم قشنگ نیست فقط اسپورت خیلی معمولیه از اینا که دورش دوخت داره. مدل پیرزنی! ولی چادرم بی نهایت نازه...

ایل گلی قایق سواریش خیلی به حسین مزه کرد و خوشش اومد. بچم تا حالا همچین هیجانی رو تجربه نکرده بود. روزی که برگشتیم تو راه یه جای سرسبز نگهداشتیم جاتون خالی جوجه کباب حسابی زدیم. مسافرت رو خیلی دوست دارم. تو فکر پیشنهاد مسافرت بعدی هستم. البته قراره مهرماه بریم مشهد. ولی بجز اون دوست دارم اگه بودجه یاری کنه یک شب هم بریم شمال یه ویلای توپ مثل سری قبل نزدیک ساحل بگیریم هی بریم ساحل و بیاییم توخونه. خیلی ویلای سری قبل رو دوست داتم ظرف می شستم رو به دریا بود و تراسشم میزو صندلی داشت توی تراس صبحانه اینا می خوردیم کنار دریا بود خیلی اونو دوست دارم. ای کاش دوباره بریم اونجا.

ترنج

خدداروشکر که خوش گذشته دوستم منم خیلی دلم میخواد برم مسافرت کلاردشت راستی پس عکسهاش کو؟